خرید(مبانی نظری وپیشینه پژوهش مفاهیم،تعاریف ومدل های برنامه درسی در دوره پیش از دبستان)

پژوهشگر گرامی،شما با عنوان .مبانی نظری وپیشینه پژوهش مفاهیم،تعاریف ومدل های برنامه درسی در دوره پیش از دبستان. وارد وب سایت شده اید برای دریافت فایل می توانید به ادامه مطلب بروید./مبانی نظری وپیشینه پژوهش مفاهیم،تعاریف ومدل های برنامه درسی در دوره پیش از دبستان/مبانی نظری وپیشینه پژوهش مفاهیم،تعاریف ومدل های برنامه درسی در دوره پیش از دبستان|32038240|iqd40217142|
فصل دوم : مباني نظري پژوهش و مروري بر تحقيقات پيشین 2 - 2 مدل های برنامه درسی در دوره پیش از دبستان الف - مدل های غیر رسمی ب - مدل های مهارت محور ج - مدل های رشدی - شناختی الف - مدل های غیر رسمی این برنامه ها که طی سالها ، در مراکز پیش دبستانی اولیه ، سنتی و کودک محور برای کودکان طبقات متوسط اجتماع طرح ریزی می شد به صورت های غیر رسمی امروزی که برای تمامی کودکان طرح ریزی می شود ، تکامل یافته است . امروزه تاکید اساسی این گونه برنامه ریزی ها بر « نیازهای کلی کودک » می - باشد که عبارتند از : عادت به مراقبت های شخصی و بهداشتی مهارت های حرکتی خودشناسی رشد اجتماعی و عاطفی رفتار رضایتمندانه وسازگار رشد مهارت های کلامی و زبانی وهوشی ب - مدل های مهارت محور این گونه برنامه ها ، نیز در طول سال های 1960 پدید آمده اند و اساساً در جهت آموزش رسمی و مستقیم یک سری مهارت ها یا اطلاعات ویژه ، به خصوص در سطوح خواندن ، حساب کردن ، مهارت های کلامی در حرکت بوده است . این گونه برنامه ها بیشتر از توجه به اصالت کودک و کودک محوری ، معلم نگر یا موضوع محورند . به این معنی که معلم فعالیت های یادگیری را هدایت می نماید ، درحالی که کودک به روش های تجویز شده و تدارک دیده شده از جانب معلم عمل می کند و در فعالیت ها شرکت می جوید . دیگر جریانات رشد نیز از اهمیتی برخوردارند ، ولی مقصود اصلی این قبیل برنامه ها در واقع رشد و پیشرفت مهارت های تحصیلی در یک محیط یادگیری بی نهایت سازمان یافته است . ج - مدل های رشدی شناختی این برنامه ها نیز در طول سالهای 1960 پدید آمده اند و اساسا بر دو سطح زیرین توجه دارند : رشد و پرورش روند یادگیری موثر مانند حل مساله ، تشکیل مفاهیم ، مشاهده و کاربرد و تجربه ومهارت های دست ورزی با تاکید ویژه بر کارهای پیاژه روانشناس سوئیسی و رشد مهارت های کلامی . کسب نگرش های مثبت نسبت به یادگیری . تدابیر آموزشی و تعلیم برای برآوردن و رسیدن به اهداف هدایت شده به وسیله معلم در فعالیت ها ، طرح ریزی گردیده اند . ( بعضی اوقات رسمی و دیگر مواقع غیررسمی )، بعضی از آنها ممکن است بسیار سازمان یافته وبعضی دیگر انعطاف پذیری بیشتری داشته باشند . به علت این گونه انعطاف پذیری در برنامه ، برنامه های رشدی - شناختی ، از روش های بسیار سازمان یافته مشابه به مدل مهارت محور گرفته تاروش های کمتر سازمان یافته تر مانند مدل غیر رسمی کودک نگر وسعت دارد . در این سه مدل جداگانه ، معلم باید از نقش اصیل خود و انتظارات اساسی برای کودکان بطور کامل آگاهی داشته

مطالب دیگر:
📒گزارش کارآموزی رشته برق با عنوان دیسپاچینگ منطقه ای تهران (راهبری شبکه)📒تاثیر سورفاكتانت ها بر روی ضرائب انتقال جرم طرف مایع در سیستم های گاز- مایع📒تاثیر افزایش نانو ذرات CeO2 و Ce2O3 بر عدد ستان بیودیزل در جهت کاهش مصرف سوخت📒سمینار کارشناسی ارشد بیوشیمی با عنوان بیوسنتز اسیدهای چرب اشباع شده و غیر اشباع📒لوله و پروفیل آهنی📒گزارش كار آزمایشگاه شیمی📒طراحی سیکلوترون برای پروتون تراپی📒مقاله رشته محیط زیست با عنوان دسترسی پذیری عناصر سنگین در خاك منطقه یك شهرداری تهران📒بررسی تاثیر نسبت وزنی گلوله به پودر، براندازه دانه كاربید تنگستن در تركیبCo %10WC- با استفاده از انرژی بالای آسیاب📒پایان نامه کارشناسی ارشد شیمی با عنوان تكنولوژی و كاربرد درزگیرهای پلی اورتان📒پایان‌نامه کارشناسی صنایع شیمیایی با عنوان آزمایشگاه پالایشگاه نفت تهران📒بررسی ایرادهای رنگ،بروز اشکالات احتمالی و رفع آنان در صنایع رنگ و رنگ آمیزی📒پایان نامه رباتیک و الکترونیک با عنوان سخت افزار ربات + پاورپوینت و ارائه کامل آن📒درون مایۀ مرگ و شهادت در شعر شاعران دفاع مقدس ( 300 صفحه)📒پایان نامه کارشناسی رشته صنایع غذایی با عنوان رب گوجه فرنگی📒پایان نامه رشته صنایع غذایی با عنوان کارخانه قند ورامین📒پایان نامه رشته صنایع غذایی با عنوان ماء الشعیر📒فن آوری های کرایوژنیک (برودتی) جدید برای انجماد محصولات غذایی📒پایان نامه کارشناسی صنایع غذایی با عنوان ماکارونی غنی شده📒نانو تکنولوژی در صنایع غذایی📒بررسی قرارداد سینمایی بدل کاری در حقوق ایران📒آثار عدم اجرای قرارداد در حقوق بین الملل📒اختلاس📒استرداد مجرمین📒اعسار از محكوم به